مشاوره شگفت انگيز در مورد پروژه بهبود خانه هاي شما

در اين وبلاگ شما درمورد نحوه دكوراسيون فرش هاليدي و نكات خانه داري و... اطلاعات كسب خواهيد كرد

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مشاوره شگفت انگيز در مورد پروژه بهبود خانه هاي شما

۲ بازديد

مشاوره شگفت انگيز در مورد پروژه بهبود خانه هاي شما

هنگامي كه برخي پيشرفت هاي كوچك انجام مي دهيد ، همچنان مي توانيد تأثير بسزايي در ارزش خانه خود داشته باشيد. شما مي توانيد با خرج يك زن و شوهر بزرگ در خانه خود ارزش فروش مجدد را افزايش دهيد. در زير چند نكته عالي براي كمك به شما در شروع كار در زمينه ساخت خانه ها آورده شده است.

مشاوره شگفت انگيز در مورد پروژه بهبود خانه هاي شما

هنگامي كه برخي پيشرفت هاي كوچك انجام مي دهيد ، همچنان مي توانيد تأثير بسزايي در ارزش خانه خود داشته باشيد. شما مي توانيد با خرج يك زن و شوهر بزرگ در خانه خود ارزش فروش مجدد را افزايش دهيد. در زير چند نكته عالي براي كمك به شما در شروع كار در زمينه ساخت خانه ها آورده شده است.

 

هنگام خريد خانه ، هميشه يك معاينه منزل را توسط يك متخصص انجام دهيد. به اين ترتيب شما مجبور نيستيد به چشم خود اعتماد كنيد و فروشنده به شما مي گويد در صورت خريد خانه ممكن است نياز به اصلاح يا تعويض باشد. اين متخصص نظر بي طرفانه اي را براي كمك به شما در خريد منزل ارائه خواهد داد.

 

اگر در در يا صفحه پنجره خود پارگي داريد ، در اينجا يك نكته سريع است كه مي توانيد استفاده كنيد و باعث صرفه جويي در هزينه مي شود. براي پارگي هايي كه ريز هستند ، از كمي لاك ناخن شفاف استفاده كنيد. براي پارگي كمي بزرگتر ، كمي از مواد بسته بندي را به هر طرف صفحه بچسبانيد. اين وصله سريع تا زماني كه تصميم به تعويض صفحه نداريد انجام خواهد شد.

 

سوراخ هاي ديوارهاي خود را با خمير دندان وصله كنيد! بله ، اين قطعاً پوششي موقت است اما تا حدي كه بتوانيد مواد را براي رفع دائمي تر پيدا كنيد ، يك سوراخ زشت را پنهان مي كند. از خمير دندان سفيد استفاده كنيد و با چاقوي كره اي آن را در سوراخ ماله كنيد.

 

هنگامي كه تصميم مي گيريد چه چيزي است مي خواهيد از نو نظرخواهي كنيد. شما مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه هنگام انتخاب نحوه بازسازي خانه خود ، لرزش هاي صحيح را ايجاد مي كنيد. از همسايگان يا دوستان نزديك و خانواده خود راهنمايي بخواهيد. گاهي اوقات مشاوره ديگران مي تواند به شما در روند تصميم گيري هنگام بازسازي خانه كمك كند.

 

هنگام رنگ آميزي ديوارها ، هميشه مطمئن شويد كه پارچه هاي برزنتي يا روزنامه را به درستي روي كف خود پخش كنيد. حتي مي توانيد كيسه هاي زباله باز را برش بزنيد و روي زمين بگذاريد. رنگ آميزي كثيف است و حذف آن از روي موكت و كفپوش چوبي سخت و غيرممكن است. قبل از شروع نقاشي اقدامات ايمني را انجام دهيد تا نگران اثرات بعدي نباشيد.

 

همزمان با شروع پروژه بهسازي منزل ، مهم است كه هميشه بودجه خود را در ذهن داشته باشيد. بسيار ضروري است كه پروژه را زودتر از موعد مقرر برنامه ريزي كنيد و از مواد مورد نياز براي تحقق بخشيدن به چشم انداز خود قيمت بگيريد. همچنين مهم است كه در نظر بگيريد كه پروژه چقدر طول مي كشد.

 

اشكالات هر خانوار را آزار مي دهد. يك راه عالي براي اطمينان از اينكه آن را تحت كنترل داريد ، جاروبرقي و جابجايي وسايل روزانه است. همچنين ، pinecones در واقع يك درمان عالي براي دور نگه داشتن اشكالات است. pinecones را جمع آوري كرده و در يك كاسه نمايش دهيد تا: اشكالات را دفع كند و به دكوراسيون جلوه شيكي دهيد.

 

با نصب يك سيستم آب پاش به موقع زندگي خود را آسان تر كنيد. اگر توانايي تهيه هزينه هاي محوطه سازي حرفه اي را نداريد ، مي توانيد براي اتصال به يك شلنگ و آب پاش يك تايمر را در فروشگاه محلي خانه خود خريداري كنيد. با اين كار هر روز چمن ، باغ يا ساير گياهان شما در يك زمان مشخص آبياري مي شوند.

 

به راحتي مي توانيد با خريد دستگيره هاي مشخص ، دستگيره ها و كشوهاي كشويي ، ظاهر و احساس مبلمان خود را تغيير دهيد. اين لهجه ها را مي توان به صورت جداگانه يا به عنوان بخشي از مجموعه اي براي پس انداز بيشتر خريداري كرد و انتخاب رنگ ، مواد و اشكال تقريباً بي نهايت است. اين همچنين يك گزينه عالي براي به روزرساني مبلمان عتيقه يا قديمي است كه سخت افزار اصلي خود را از دست داده اند.

 

به جاي تلاش براي به روزرساني سرويس هاي بهداشتي براي مطابقت با روند فعلي ، بهتر است موضوعات را خنثي نگه داريد. دليل آن اين واقعيت است كه سبك ها تغيير مي كنند و اين احتمال وجود دارد كه آنچه در حال حاضر خوب به نظر مي رسد ، در زماني كه مي خواهيد خانه خود را بفروشيد ، تاريخ گذاري شود.

 

براي صرفه جويي در مقدار قابل توجهي از پول و به دست آوردن عملاً همان اثر ، كاشي هاي گرانيت را به جاي يك قطعه دال گرانيت نصب كنيد. تاپ هاي پيشخوان گرانيتي بسيار محبوب هستند ، اما مي توانند با گرانيت هايي با قيمت حدود 5000 دلار گران قيمت باشند. با اين حال ، كاشي هاي گرانيت مي توانند جذابيت بصري يكساني را ارائه دهند ، اما در عين حال كسري كمي از هزينه اين دال را نيز در بر مي گيرد.

 

هنگامي كه مي خواهيد ديوار خشك را وصله كنيد ، مهم است كه بر روي پاكت ديوانه نشويد. ايده اين است كه كمي بپوشيد ، آنرا كاملاً تراشيده و سپس اجازه دهيد خشك شود. با توجه به اينكه پس از خشك شدن سطح آن را چقدر سنباده مي كشيد ، با كوبيدن آن يك پايان ناهموار حاصل مي شود.

 

هر زمان كه بايد توالت خود را بيرون بياوريد ، يك حلقه موم جديد براي تعويض حلقه قديمي در دست داشته باشيد. اين حلقه ها بسيار ارزان قيمت هستند و داشتن يك مهر و موم خوب بين توالت و لوله تخليه زير آن ارزش يك آرامش را دارد. حلقه هاي موم قديمي يا آنهايي كه از بين رفته و دوباره استفاده شده اند ، مي توانند از هم بپاشند و باعث نشتي ناخوشايند و آسيب به كف شما شوند.

 

همانطور كه ياد گرفته ايد ، پروژه هاي بهسازي منزل به سختي كه به نظر مي رسد دشوار نيستند. يك برنامه خوب بهترين مشاغل بهبود خانه را ايجاد مي كند. از چيزهايي كه از اين مقاله آموخته ايد براي شروع كار در جهت بهبود ارزش مكاني كه به خانه مي گوييد استفاده كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.