بهترين راه براي جلوگيري از فرش هاي آب گرفتگي هنگام تميز كردن فرش

در اين وبلاگ شما درمورد نحوه دكوراسيون فرش هاليدي و نكات خانه داري و... اطلاعات كسب خواهيد كرد

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين راه براي جلوگيري از فرش هاي آب گرفتگي هنگام تميز كردن فرش

۵ بازديد

بهترين راه براي جلوگيري از فرش هاي آب گرفتگي هنگام تميز كردن فرش

 تبليغات و تبليغات را مشاهده كرده ايد. شما دهان به دهان در مورد آنها شنيده ايد. هر كجا كه برگرديد ، كسي يا چيزي در حال ذكر خدمات تميز كردن فرش است. سرويس شستشوي فرش مي تواند در بازگرداندن ظاهر فرش و از بين بردن لكه ها از آن مفيد باشد ، اما تصميم گيري براي استفاده از اين سرويس دشوار است. با خواندن مقاله زير مشكل موجود را از بين ببريد.

بهترين راه براي جلوگيري از فرش هاي آب گرفتگي هنگام تميز كردن فرش

 تبليغات و تبليغات را مشاهده كرده ايد. شما دهان به دهان در مورد آنها شنيده ايد. هر كجا كه برگرديد ، كسي يا چيزي در حال ذكر خدمات تميز كردن فرش است. سرويس شستشوي فرش مي تواند در بازگرداندن ظاهر فرش و از بين بردن لكه ها از آن مفيد باشد ، اما تصميم گيري براي استفاده از اين سرويس دشوار است. با خواندن مقاله زير مشكل موجود را از بين ببريد.

 

قبل از استخدام يك قاليشويي در مورد شهرت او تحقيق كنيد. شركت هاي زيادي در آنجا وجود دارند و برخي از آنها با تجربه تر و قابل اعتماد تر از ديگران هستند. شما بايد از خانواده و دوستان خود نظر بگيريد و بررسي آنلاين را بررسي كنيد. اين بهترين شانس را براي به دست آوردن يك شركت قانوني به شما مي دهد.

 

مراقب شركت هايي باشيد كه به ازاي هر اتاق قيمت مي دهند يا از طريق تلفن با شما تماس مي گيرند. اندازه همه اتاق ها يكسان نيست. متخصصان معتبر در رابطه با اندازه فرش و كثيف بودن آن به شما پيشنهاد مي دهند.

 

هنگام استخدام يك شركت شستشوي فرش ، حتماً تحقيق كرده و يكي از شهرت هاي خوب را پيدا كنيد. با دوستان و خانواده خود صحبت كنيد تا يكي را پيدا كنيد كه براي آنها كار كرده است. اين مكان خوبي براي شروع است. اگر كسي را كه از يك شركت شستشوي فرش استفاده كرده است نمي شناسيد ، به دنبال بررسي نظرات ديگران كه در گذشته از يك سرويس استفاده كرده اند ، به صورت آنلاين جستجو كنيد.

 

از شركت تميز كننده فرش خود بپرسيد كه چه مدت فعاليت تجاري داشته است. اين يك صنعت است كه در آن افراد زياد مي آيند و مي روند و شما نمي خواهيد پسر جديدي را در اين بخش استخدام كنيد. يافتن شخصي با سالها تجربه مي تواند به نفع شما باشد. اين نشان مي دهد كه آنها در كارشان جدي هستند و از شهرتي برخوردار هستند كه به آنها اجازه داده است پايدار بمانند.

 

قبل از اينكه استخدام كنيد ، مراجع هر شستشوي فرش را بررسي كنيد. اجازه ندهيد كه قيمت هاي ارزان شما را نسبت به واقعيت ها نابينا كند. مراجع را بخواهيد و با هر يك از آنها تماس بگيريد. شما نمي خواهيد از منابع غافل شويد و در نهايت با يك مشكل واقعي مواجه مي شويد.

 

در مورد روند غربالگري كارمندانشان با يك شركت بالقوه تميز كننده فرش صحبت كنيد. شما هيچ مجرمي را در خانه خود نمي خواهيد. شركت هاي معتبر كارمندان خود را به درستي غربالگري خواهند كرد. اگر آنها تمايلي به پاسخ دادن ندارند ، شما احتمالاً مي خواهيد نگاه خود را ادامه دهيد.

 

قبل از استخدام آنها با يك شركت در مورد روشهايي كه هنگام تميز كردن انجام مي دهند صحبت كنيد. آنچه مي خواهيد بشنويد اين است كه ابتدا شركت قبل از اينكه به تميز كردن عميق بپردازد ، جارو برقي مي زند. اگر شركت به عنوان اولين قدم خود به جاروبرقي نيرو اختصاص ندارد ، قطعاً بايد به يك شركت ديگر برويد.

 

اگر مي خواهيد فرش هاي خود را تميز كنيد ، بايد نحوه عملكرد ساختار قيمت را درك كنيد. اين بدان معناست كه آنها سعي خواهند كرد براي شما كار كمتري در نظر بگيرند ، اما آنها سعي خواهند كرد چيزهاي اضافي را كه معمولاً استاندارد هستند به شما بفروشند. مناطقي كه از ترافيك بالا ، محافظت از لكه ها و درمان هاي لكه اي همراه با گزينه هاي ديگر ممكن است پس از شروع كار ارائه شود ، هزينه هاي شما را از پشت بام عبور مي دهد.

 

جايگزيني موكت در خانه شما گران است. اگر فرش به نظر مي رسد مانند روزهاي بهتري ديده شده است ، ممكن است بخواهيد ابتدا آن را به طور حرفه اي تميز كنيد. شركت هاي حرفه اي شستشوي فرش در تميز كردن عميق فرش شما تخصص دارند تا به شما كمك كنند جلوه اي دوباره به آن بخشيد.

 

بپرسيد اين شركت از چه نوع محصولات پاك كننده اي استفاده مي كند. در اين حالت ، شما مي خواهيد تعيين كنيد كه آيا كسب و كار داراي تجهيزات "مهر تأييد" است. نشان داده شده است كه اين محصولات به خوبي فرش ها را تميز مي كنند بدون اينكه به آنها صدمه اي وارد شود. بنابراين ، اگر مي دانيد كه آنها از محصولات ايمن در حالي كه در آنجا هستند استفاده مي كنند ، مي توانيد كمي بهتر احساس كنيد كه اجازه كار در خانه شما را بدهد.

 

قبل از اينكه كسي براي تميز كردن به خانه شما بيايد ، تحقيق خود را در مورد فرش تميز كردن فرش انجام دهيد. با انجام اين كار شما درك بهتري از انجام كار حرفه اي خواهيد داشت. اگر متوجه شديد كه آنها گام مهمي را از دست داده اند ، از بيان صحبت و گفتن آنها نترسيد.

 

هنگام جاروبرقي ، به خلاف دانه فرش خود برويد تا از شر ذرات آلودگي گير افتاده در اعماق فرش خود خلاص شويد. اصطكاك ايجاد شده باعث مي شود كه خلا بيشتر به بافت فرش وارد شود. اگر ذراتي روي سطح فرش قرار دارند ، بايد حركت را با دانه فرش انجام دهيد.

 

اگر مايعات را روي فرش مي ريزيد ، بلافاصله آنها را پاك كنيد. براي جذب مقدار زيادي مايعات مي توانيد از يك حوله خشك استفاده كنيد. اگر از خيس شدن لكه به عميق ترين لايه جلوگيري كنيد ، احتمال پاك كردن آن بيشتر است. اگر لكه عميق شد ، ممكن است لازم باشد كه لكه را بخار تميز كنيد.

 

انتخاب سرويس شستشوي فرش نبايد كار سختي باشد ، اما به دليل تعداد خدمات موجود ، ممكن است باشد. به همين دليل شما بايد كلمه اين مقاله را مورد توجه قرار دهيد. اين كار انتخاب يك سرويس شستشوي فرش را بسيار ساده تر كرده و شانس شما را براي دريافت خدمتي كه بهترين كار را روي فرش شما انجام دهد افزايش مي دهد.

منبع:ديجي فرش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.