بهترين رنگ زمينه فرش هاليدي كاشان، چه رنگي است؟

در اين وبلاگ شما درمورد نحوه دكوراسيون فرش هاليدي و نكات خانه داري و... اطلاعات كسب خواهيد كرد

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين رنگ زمينه فرش هاليدي كاشان، چه رنگي است؟

۳ بازديد

بهترين رنگ زمينه فرش هاليدي كاشان، چه رنگي است؟


فرش ماشيني هاليدي يك نمونه از فرش ماشيني است كه از بدو توليد تا به امروز طرفدران خاص خود را دارد و جزء يكي از پر فروش ترين فرش هاي ماشيني در كاشان و اقصي نقاط ايران مي باشد. شايد به نمايشگاه مراكز شهر خود مراجعه كرده باشيد و اين فرش را از نزديك ديده باشد، يا اسم آن را از طرف دوستان، آشنايان يا  در سايت هاي اينترنتي ديده باشد و دنبال بهترين رنگ فرش هاليدي كاشان باشيد. در اين مقاله مي خواهيم شما را با بهترين رنگ زمينه فرش هاليدي آشنا كنيم.

 

انواع رنگ زمينه فرش هاليدي

همانطور كه مي دانيد فرش هاليدي، به فرشي گفته مي شود كه زمينه آن خلوت است و به غير از ترنج مركزي؛ حاشيه و لچكي در آن ديده نمي شود.امروزه در شهر فرش كاشان فرش هاليدي با 8 نوع رنگ زمنيه طراحي و بافته شده است كه به ترتيب نام آن ها را براي شما ذكر مي كنيم، تا علاوه بر دانستن نوع رنگ هاي توليد شده بهترين رنگ زمينه آن را انتخاب كنيد.

فرش ماشيني كاشان طرح هاليدي با زمينه كرم، آبي، سرمه اي، بژ، زرشكي، نقره اي و خاكستري طراحي و بافته مي شود كه مي توانيد نسبت به نوع سليقه خود آن را انتخاب كنيد. فرش هاليدي زمينه روشن شامل : كرم، آبي، نقره اي به عنوان بهترين رنگ فرش هاليدي شناخته شده است.

فرش هاليدي با نقش گل برجسته

فرش هاليدي با نقش گل برجسته يكي ديگر از نوع فرش هاليدي جديد است كه در كاشان با استفاده از دو نمونه از مرغوب ترين نخ آكريليك هيت ست و هايبالك استفاده شده است كه به صورت 1200 شانه و 1500 شانه توسط جديدترين دستگاه فرش ماشيني توليد مي شود.

فرش ماشيني طرح هاليدي را از كجا خريداري كنيم؟

شهر فرش ماشيني كاشان به عنوان قطب اصلي توليد كننده فرش در ايران و جهان مي باشد كه همه روزه فرش هاي جديد را طراحي و راوانه بازار مي كند. در اين امر سايت هاي مختلفي در اين زمينه فعاليت مي كنند، ولي از بين اين همه سايت، سايت ديجي فرش، معتبر ترين آنها به شمار مي آيد كه با مراجعه به اين سايت مي توانيد فرش هاليدي كاشان را با رنگ زمينه مختلف نسبت به نوع دكوراسيون منزل خود انتخاب و خريداري كنيد.

منبع: ديجي فرش

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.