راه حل هاي جالب براي نوسازي منزل

در اين وبلاگ شما درمورد نحوه دكوراسيون فرش هاليدي و نكات خانه داري و... اطلاعات كسب خواهيد كرد

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راه حل هاي جالب براي نوسازي منزل

۳ بازديد

راه حل هاي جالب براي نوسازي منزل

 برخي از پروژه هاي بهسازي خانه بهتر است به يك متخصص واگذار شود. نكات موجود در اين مقاله مي تواند به شما كمك كند تا تصميم بگيريد كه كدام يك از پروژه هاي بهسازي منزل براي شما بهتر است.

راه حل هاي جالب براي نوسازي منزل

 برخي از پروژه هاي بهسازي خانه بهتر است به يك متخصص واگذار شود. نكات موجود در اين مقاله مي تواند به شما كمك كند تا تصميم بگيريد كه كدام يك از پروژه هاي بهسازي منزل براي شما بهتر است.

 

يكي از سريعترين ، ساده ترين و ارزان ترين راه هاي بهبود خانه ، رنگ است. خواه بيرون باشد يا داخل ، هر دو منطقه جديد و دگرگون شده به نظر مي رسند. سايه هاي خنثي و رنگ هاي روشن تر را انتخاب كنيد. ديوارهاي سفيد ساده باعث مي شوند خانه شما مانند اجاره به نظر برسد و صاحب آن اشغال نشود.

 

خريد لوازم جديد مي تواند در طولاني مدت در هزينه شما صرفه جويي كند. اكنون چند روز است كه شركت ها سرمايه زيادي را در لوازم خانگي كه انرژي را ذخيره مي كنند سرمايه گذاري كرده اند. اگر يخچال جديدي بخريد كه برق كمتري مصرف كند ، در طول عمر يخچال و فريزر ، در واقع پس انداز مي كنيد.

 

اگر فردي را براي انجام كارهاي بهسازي منزل خود استخدام مي كنيد ، هرگز بيش از 10٪ پايين يا 1000 دلار ، هر كدام از مبلغ كمتر ، پرداخت نكنيد. از نظر قانوني ، يك پيمانكار قادر به قبول بيش از اين رقم نيست. اگر او وجه اضافي بخواهد ، اين نشانه اين است كه شخصي كه استخدام كرده ايد بسيار معتبر نيست.

 

يك پيشرفت ساده در خانه كه اغلب ناديده گرفته مي شود ، نگهداري ناودان و دودكش است. با اين حال ، بدون بازرسي منظم ، ممكن است در مورد چگونگي عملكرد اين موارد كشف نكنيد. براي جلوگيري از آتش سوزي موادي كه ممكن است در داخل دودكش گير بيفتد ، دفع دودكش از زباله مهم است. به همين ترتيب ، دور نگه داشتن ناودان ها از آوار ، از آسيب آب به سقف شما كه در اثر تجمع آب در ناودان هاي باران ايجاد مي شود ، جلوگيري مي كند.

 

تعويض سقف مي تواند يكي از بزرگترين هزينه هاي صاحب خانه باشد. حداقل با حداقل سه مشاغل مسقف صحبت كنيد و از مراجع آنها بخواهيد. امروزه انتخاب هاي زيادي در مواد بام مانند سقف فلزي ، كاشي هاي سبك ، زونا هاي كامپوزيت و لرزش هاي معمولي چوب وجود دارد. يك پيمانكار خوب مي تواند به شما كمك كند.

 

اگر در حال ساخت و ساز خانه خود هستيد ، سعي كنيد تلويزيون را در آشپزخانه قرار ندهيد. اگر تلويزيون را دوست داريد ، وقت بيشتري را در آشپزخانه خواهيد گذراند. اين شما را در موقعيتي قرار مي دهد كه بيشتر وسوسه شويد ، و غذاهاي فراوان اطراف شما را وسوسه مي كند.

 

ردياب هاي مونوكسيدكربن را در خانه خود نصب كنيد. مونوكسيدكربن گازي نامرئي است كه نمي توانيد آن را بچشيد و بو كنيد. اگر بيش از حد آن را استشمام كنيد ، مي تواند كشنده باشد. كودكان خردسال بخصوص به سم حساس هستند. شانس استفاده نكنيد! اين ردياب ها ارزان بوده و به راحتي نصب مي شوند.

 

سعي كنيد در مورد كيفيت مصالح ساختماني براي بازسازي ، گوشه گير نشويد وگرنه بعداً مي توانيد هزينه آن را پرداخت كنيد. خريد چوب ، پلاستيك يا وسايل خانگي ارزان قيمت با تخت و فرورفتگي ، هزينه اوليه يك پروژه را كاهش مي دهد اما بعدا كل خانه را بي ارزش مي كند. از آنجا كه خانه شما يك سرمايه گذاري طولاني مدت است ، چه با ارزش فروش مجدد و چه با اشتغال شخصي به آن ، با كيفيت و كيفيت مواد را بسازيد و از نو بسازيد.

 

اگر مي خواهيد يك پروژه نوسازي توسط خودتان انجام دهيد ، حتماً با اقدامات احتياطي ايمني مواد و ابزارهايي كه استفاده مي كنيد آشنا شويد. ابزارهاي برقي ، رنگ و ساير محصولات نهايي و حتي ابزار دستي همه خطرات قابل توجهي را به همراه دارند. اگر از تجهيزاتي استفاده مي كنيد كه براي شما جديد است ، از كمك گرفتن از يكي از دوستان يا يكي از همكاران فروشگاه سخت افزار خود نترسيد.

 

يك كابينت و ظرفشويي بزرگ و بزرگ مي تواند به راحتي بزرگترين قسمت يك دستشويي كوچك را اشغال كرده و باعث شود منطقه كاملاً لكه دار باشد. با برداشتن كابينت و سينك ظرفشويي و جايگزيني آنها با يك سينك پايه زيبا و جذاب ، مقداري فضاي اضافي آزاد كنيد. شكل ظاهري بي انتها است و شبح باريك فضاي زيادي را آزاد مي كند.

 

قبل از اينكه بخواهيد يك پروژه بزرگ بهسازي خانه انجام دهيد ، همسايگان خود را در نظر بگيريد. گوش دادن به ساخت و ساز در تمام طول روز بسيار آزار دهنده است. اين نه تنها اخلاق خوب است ، كساني كه با شما زندگي مي كنند قدرداني خواهند كرد كه مي دانند چه مدت مجبور به تحمل اين اختلال هستند.

 

اگر در طول پروژه خود در خيابان بهم ريخته ايد ، قبل از وقوع آن را به همسايگان خود بگوييد. با انجام تحويل كالا و جابجايي تجهيزات ، بازسازي هاي چشمگير مي تواند به معني مسدود كردن دسترسي به خيابان شما باشد. هشدار به همسايگان خود در مورد ناراحتي زودهنگام كمترين كاري است كه مي توانيد انجام دهيد.

 

وضعيت رنگ در نماي خارجي خانه خود را ارزيابي كنيد. رنگ قديمي كه در حال لايه برداري است مي تواند باعث خرابي خانه شود و ارزش آن را پايين بياورد. در اين صورت ، ارزش يك سرمايه گذاري براي رنگ آميزي مجدد را دارد. رنگ بيروني جديد مي تواند به خانه قديمي روح تازه اي ببخشد و به خانه ارزش بيشتري بخشد تا بتوانيد پيشنهاد بالاتر خريدار را توجيه كنيد.

 

همانطور كه اكنون مي دانيد ، برخي از پروژه ها براي شخص غير روحاني بسيار دشوار است. هميشه فقط با انجام وظايفي كه مي دانيد چگونه آنها را انجام دهيد ، به اسلحه خود بچسبيد. ممكن است از نظر تئوري استفاده از يك فرصت خوب به نظر برسد ، اما نتيجه عدم موفقيت مي تواند علاوه بر اتلاف وقت ، اتلاف پول نيز باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.